Z szacunkiem dla życia – z godnością wobec śmierci

Formalności

Śmierć bliskiej osoby to ogromne przeżycie, któremu często towarzyszy poczucie bezradności wobec licznych formalności. W naszej firmie rozumiemy, jak ważne jest wówczas wsparcie i przejęcie odpowiedzialności za sprawy organizacyjne. Dlatego w tych wyjątkowo trudnych chwilach bierzemy na siebie wszelkie możliwe do załatwienia formalności związane z organizacją pogrzebu, aby odciążyć Państwa i pozwolić skupić się na pożegnaniu z Bliskim.

Przygotowujemy kompletny harmonogram czynności pogrzebowych, uwzględniając dogodny termin, miejsce oraz charakter uroczystości – zarówno wyznaniowej, jak i świeckiej. Wypełniamy wymagane dokumenty, koordynujemy przebieg uroczystości oraz dbamy o to, by każdy etap przygotowań przebiegał sprawnie, z zachowaniem pełnego profesjonalizmu i szacunku.

Na każdym kroku służymy Państwu fachowym doradztwem, opieką i wsparciem, pozostając w pełni do dyspozycji od momentu pierwszego kontaktu aż po zakończenie ceremonii pogrzebowej.

Spis wymaganych dokumentów

Dokumenty wymagane do zorganizowania ceremonii pogrzebowej:

  • karta zgonu (część przeznaczona dla administracji cmentarza)
  • skrócony odpis aktu zgonu
  • dowód osobisty osoby zmarłej
  • dowód osobisty osoby zamawiającej usługę pogrzebową
  • ubranie dla osoby zmarłej (jeśli rodzina nie dysponuje odpowiednią odzieżą, oferujemy możliwość zakupu eleganckich ubrań pogrzebowych)
  • w przypadku pogrzebu katolickiego odbywającego się poza parafią, do której należała osoba zmarła – konieczne jest uzyskanie zgody księdza proboszcza z parafii zamieszkania osoby zmarłej

Dokumenty potrzebne do uzyskania zasiłku pogrzebowego za pośrednictwem zakładu pogrzebowego:

  • skrócony odpis aktu zgonu
  • legitymacja emeryta-rencisty lub zaświadczenie płatnika składek
  • dowód osobisty osoby składającej wniosek
  • dokument potwierdzający stopień pokrewieństwa lub powinowactwa z osobą zmarłą (np. skrócony odpis aktu małżeństwa lub aktu urodzenia)